søndag den 26. februar 2012

9 Gode grunde til at starte ugen med et smil

1. Når det er mandag, er der kun 5 dage til, at det er fredag!

(lækker surprise!! NU er du glad foran skærmen, for dét vidste du ikke!)

2. Det er da slet ikke så slemt, at starte ugen ud med 2 timers matematik... Efterfulgt af 2 timers historie... ZzZ

(okay, den var måske lidt løgn)

3. En ny dag = en ny begyndelse, og en ny mulighed for, at gøre noget godt for sig selv.

4. Når tirsdag eftermiddag skal bestå af shopping med en veninde.

(hurra for gavekort som jeg fik til min fødselsdag, så jeg kan bruge det, i stedet for de penge jeg ikke har)

5. Skole betyder, udover ufatteligt lange faglige timer, også heldigvis mange dejlige timer med søde mennesker.

6. Når man har afleveret sin matematikaflevering, så er den HELT ude af verden, og man skal ikke tænke på den mere. Lav den nu - NU.

(okay overstående var også lidt løgn. Matematik kommer jo aldrig ud af hovedet - man får trods alt smidt en ny i ansigtet med det samme man stolt har afleveret det færdige resultat.

7. Jeg har hørt, at vejret bliver fantastisk. Det er en kæmpe god grund til at være glad og lykkelig.

8. Den 1. i måneden = løn!!! Kom torsdag, kom kom kom til mor.

9. Når ugen er afsluttet med en iskold Peps, lidt slik, åndssvagt søndags-tv og en forhåbentlig god nats søvn.

Hav en god uge alle sammen! (det har jeg selv tænkt mig at få) *hjerte*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar