søndag den 26. februar 2012

10 km +søndag




Source: Unknown

Har haft en stille og rolig weekend. I ved, sådan en weekend hvor man gerne vil lave lektier, men gemmer det til søndag.. Så jeg har lige afsluttet danskstil, engelsk-rettelser og i aften kaster jeg mig over matematik afleveringen. 

Billederne beskriver meget godt min weekend. De er meget smukke. Det er vejret også i dag, totalt forår, og så skete det, at min 5 km løbetur blev til 10! YES jeg er så stolt af mig selv. Det er min første 10er nogensinde. Belønner mig selv med en peps max senere, åh har allerede sat den i køleren.. Uhmmmm. 
Har været alene hjemme, kørt nogle tur og så har jeg haft min dejlige kæreste på besøg. God weekend, ja

2 kommentarer:

  1. Din stemme lød i mit hoved, da jeg læste det i gennem. Savner den :-))

    SvarSlet
  2. Årh, dit lille pus. Savner dig!

    SvarSlet