tirsdag den 6. marts 2012

Jordbær (og sygdom...)


I går hos mine bedsteforældre fik jeg årets første jordbær! JUBI. Det var skønt efter en lang skoledag, at slappe af med dejlig frugt - og det opvejede lidt, at TV2 havde valgt at droppe Beverly Hills til fordel for cykling... Så dumt.

Lige nu ved jeg ikke om halv-kedeligt samfundsfag eller mit snot ud over det hele er værst. Er blevet så forkølet, og som en lille lort (arh den ene af mine søde roomies fra efterskolen) sagde, så har karma ramt mig. Hele familien var syg sidste uge, og der var jeg "immun". Det er jeg så godt nok ikke længere. Karma is a bitch

NÅ, efter skole skal jeg hygge med min søde Julie. Glæder mig vanvittigt meget, det gør alting (også sygdom) så meget bedre. Vi skal drikke god kaffe og spille noget dejligt musik. Senere i aften skal jeg over til min veninde Camillas mor og spise aftensmad - min dejlige veninde er der selvfølgelig også :)
God tirsdag  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar