tirsdag den 14. februar 2012

Be my valentine

I anledning af den berygtede dato i dag (læs: valentinsdag), skal I da bestemt ikke snydes for et billede af mig og min dejlige dreng. Han er der altid for mig, og passer utrolig godt på mig. Et menneske som ham skal man lede længe efter, jeg føler mig så heldig og ikke mindst meget lykkelig.

NOK af pladder-romantik, som jer bag skærmene HELT sikkert forbander langt væk ;) I den forbindelse kan jeg også fortælle, at jeg ikke skal holde Valentine's day med min kæreste. Jeg tager toget til en destination 30 minutter fra mit hjem, hvor jeg skal mødes med en af de dejligste mennesker jeg kender. Nemlig Line. Vi mødes på "halv-vejen" og skal shoppe og spise god mad. Glæder mig fantastisk meget! GOD (og romantisk, hæ hæ) Valentine's day til jer derude

Ingen kommentarer:

Send en kommentar