torsdag den 26. januar 2012

Det bliver en pissegod weekend

Har lige sprintet 3,2 km. inden aftensmaden, da der ikke var tid til andet. Har nu også hørt, at det er godt med lidt afveksling.

NÅ, men det jeg ville var, at fortælle jer, at jeg er ved at skrive en tale om LEKTIEFRIE GYMNASIER (og folkeskoler). Er der nogle, der har nogle meninger de vil indvende med, så skal I være så hjerteligt velkomne at smide en kommentar :)

I morgen har jeg mega-tidligt fri og min dejlige kæreste kommer. Glæder mig meget. Lørdag skal jeg dælme se MGP med en af mine sødeste og ældste veninder - og selvfølgelig med en Asti eller to. Det bliver en pissegod weekend!

2 kommentarer:

  1. Hatten af for 3,2 kilometers sprintertur ;)

    Super lækker blog, jeg ser om jeg kan finde dig på bloglovin :-)

    Kig forbi hvis du får tid :b

    shntwo.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Det var hårdt, det kan jeg godt afsløre!

    Mange tak, det er rigtig sødt af dig :) Kigger forbi med det samme!

    KH

    SvarSlet